Curs educadors 2014-15

[et_pb_section][et_pb_row][et_pb_column type=»4_4″][et_pb_text admin_label=»Text» background_layout=»light» text_orientation=»center» use_border_color=»off» border_color=»#ffffff» border_style=»solid»]

Curs per educadors 2014-15: Com treballem l’educació emocional amb adolescents?

[/et_pb_text][et_pb_tabs admin_label=»Programa del curs»][et_pb_tab title=»Presentació del curs»]

fulleto_salutactiva

[/et_pb_tab][et_pb_tab title=»Continguts del curs»]

fulleto_salutactiva2

[/et_pb_tab][et_pb_tab title=»Esquema del curs (versió text)»]

BLOC 1 • AUTOCONEIXEMENT

  • Qui sóc, on vaig i amb qui
  • Descobriment d’un mateix
  • Consciència de punts forts i dèbils

BLOC 2 • L ‘EDUCACIÓ EMOCIONAL

  • Importància
  • Objectius
  • Les emocions, què són, quines són i com funcionen
  • Gestionar i expressar les emocions

BLOC 3 • TEORIA DE LES INTEL·LIGÈNCIES MÚLTIPLES

  • Origen
  • Tipus d’intel·ligències
  • Taula resum de les intel·ligències múltiples

BLOC 4 • LA INTEL·LIGÈNCIA EMOCIONAL

La intel·ligència intrapersonal

  • L’autoestima
    • Elements que intervenen en la seva formació
    • Característiques de les persones amb bona autoestima
  • L’autoregulació
    • Tècniques d’autocontrol
  • La motivació
  • L’optimisme

La intel·ligència interpersonal

  • L’empatia
    • L’escolta activa
  • L’assertivitat
    • Característiques de les conductes assertiva, passiva i agressiva
    • Característiques de les persones assertives
    • Tècniques assertives

BLOC 5 • L’EDUCACIÓ EMOCIONAL A L’INSTITUT

  • L’educació emocional i el currículum
    • Justificació i avantatges
    • Com i quan cal treballar-la
    • La implicació de les famílies
    • Com l’apliquem?
    • Crear un bon ambient a l’aula
    • La nostra relació amb l’alumnat
    • Foment de l’atenció i la reflexió
  • Les habilitats socials
    • Objectius
    • Importància
    • Programa d’habilitats socials
    • Resolució de conflictes
    • Actituds davant un conflicte
    • Com treballar la resolució de conflictes

A càrrec de Carina Gabriel, psicòloga

[/et_pb_tab][/et_pb_tabs][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row][et_pb_column type=»1_3″][et_pb_text admin_label=»dades del curs» background_layout=»light» text_orientation=»left» use_border_color=»off» border_color=»#ffffff» border_style=»solid»]

DADES BÀSIQUES DEL CURS

El curs consta de 30h (21h lectives i 9 de treball autònom) repartides en 7 sessions i està previst que es desenvolupi els dimecres de 16 a 19h, del 8 d’octubre al 19 de novembre de 2014 al Telecentre de Sort (Pallars Sobirà).

Descarrega fulletó en pdf

[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=»2_3″][et_pb_text admin_label=»Text» background_layout=»light» text_orientation=»left» use_border_color=»off» border_color=»#ffffff» border_style=»solid»]

Avaluació del curs

[/et_pb_text][et_pb_image admin_label=»Image» src=»http://salut.pallarssobira.cat/wp-content/uploads/2015/06/avaluacio.png» show_in_lightbox=»off» url_new_window=»off» animation=»left» sticky=»off» align=»left» force_fullwidth=»off» always_center_on_mobile=»on» use_border_color=»off» border_color=»#ffffff» border_style=»solid» /][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]